Korona

  • Enemmän aikaa, sovittamista ja yksilöllistä palvelua vaativissa asioissa palvelemme mieluiten aikavarauksella, puh. 040 58 24 651 tai timo (a) erakettu piste com 
  • Pienemmät asioinnit kuten pienhankinnat, päivämelonnat, suppailut jne. hoituu päivystysaikoina myös ilman ajanvarausta. 
  • Noudatamme asiakaspalvelussa 2 metrin ja 10 minuutin ohjetta: Turvaväli palvelutilanteessa vähintään 2 metriä ja yhtäjaksoinen palvelutilanne enintään 10 minuuttia kerralla.
  • Noudatamme korostetun hyvää käsihygieniaa ja käytämme suojaimia suositusten mukaan ja tilanteen mahdollistamalla tavalla.
  • Käsidesiä on tarjolla ja suosittelemme sitä voimakkaasti.
  • Asiakas WC on toistaiseksi pois käytöstä
  • Suosimme maksamisessa kortilla, laskulla ja sovelluksella maksamista. Käteisen käytöstä on sovittava erikseen. Korttimaksut ei ole käytössä talvikaudella 22-23
  • Sovitetut / asiakaskäytössä olleet tuotteet puhdistetaan huolellisesti tai laitetaan käytön jälkeen lepoon ennen seuraavaa käyttöä.
  • Pyydämme asiakkaita välttämään tuotteiden ja pintojen tarpeetonta koskettelua, henkilökunta etsii toivomanne tuotteet sovittamista / testaamista varten.
  • Palvelun, jonka voi tarjota ulkotiloissa, tarjoamme ensisijaisesti ulkotiloissa.

Kiitos! 

NÄIN TAVOITAT MEIDÄN PARHAITEN: 

• Puhelimella + 358 40 58 24 651 parhaiten aamu kymmenestä ilta kymmeneen. Jos emme voi vastata, soitamme pian takaisin.
• WA viestit samaan numeroon.
• Kaupan numero 040 58 24 652 vastaa vain kun joku on myymälässä ja vapaana vastaamaan. Takaisin soitto tulee usein 040 58 24 651 numerosta ja siitä tavoittaa yleensä nopeiten.
• FB, Messenger ja s-posti viestejä luetaan yleensä kerran päivässä ja vastaus tulee lähes aina vuorokauden kuluessa. Jollei tule, kokeile lähettää viesti uudelleen eri otsikolla tai soittele perään.

Melonta on monipuolista liikuntaa, joka tekee hyvää sekä mielelle että keholle. Ja yksi niistä lajeista, joita voi edelleen turvallisesti harrastaa myös tässä tilanteessa.